Posted on

Apariția accidentelor rutiere este aproape sigură. Și când se vor întâmpla, mașinile implicate vor avea de suferit un anumit grad de daune. Câștigătorul major în acest scenariu este umilul tehnician auto, care este de obicei cel însărcinat cu remedierea daunelor. Ei își fac treaba și își aplică abilitățile.Și văzând că coliziile vehiculelor vor continua să se producă în viitorul previzibil, acești oameni vor avea întotdeauna o slujbă. Dar care sunt diferitele tipuri de daune cauzate de coliziuni cu care trebuie să facă față? Să aflăm!

 

Avarii la partea din față a mașinii

Acesta este, cel mai frecvent tip de coliziune auto. De obicei afectează bara de protecție frontală, ceea ce poate fi o provocare pentru tehnicianul auto care lucrează la aceasta. Probabilitatea producerii unor daune grave ca urmare a unei coliziuni frontale este de 28%. Este adesea numit „bender bender”, deoarece bara este partea care ia o mare parte din energie la impact.

 

Daune la spate

Când o mașină lovește alta din spate, o mașină suferă daunele de mai sus, iar cealaltă se deteriorează în spate. Mașina care suferă cele mai multe daune de impact va fi mașina care are pagube în spate. Partea mașinii care consumă cea mai mare energie va fi bara de protecție.

Cum afectează acest lucru munca tehnicienilor în reparații

Mai mult, tehnicienii vor primi instruire pentru toate tipurile de daune pe care vor trebui să le repare. Iar cele care apar cel mai mult și care provoacă cele mai multe daune vor primi o atenție suplimentară. Acest lucru este pentru a se asigura că cantitatea de cunoștințe pe care tehnicianul este variată și vastă. Aceștia trebuie să poată privi mașina și să își folosească expertiza în analize pentru a stabili exact cât de multe daune au avut loc. Cunoștințe despre cum să reparați corect un aripă. Indiferent cât de arestat este, se întâmplă să fie de cea mai mare importanță.

Cum se repară ?

Când vine vorba de daune care sunt vizibile, vorbim despre zgârieturi, crăpături minore și profunde și, desigur, lovituri. Crăpăturile minore sunt ușor de îngrijit completându-le. Vopseaua epoxidică este lucrul folosit atunci când vine vorba de abordarea varietății mai profunde de fisuri.

 

Când tehnicianul trebuie să scape de o scobitură a unei descrieri, acesta va folosi un vid. Desigur, din când în când tehnicianul va da peste un aripă sau bara de protecție care nu poate fi reparată. În acest caz, este mai probabil să înlocuiască pur și simplu întregul lucru.Practicați întotdeauna siguranța pe drum. Toată lumea trebuie să fie păstrată în siguranță.